I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 2, 2011

Keranamu

Salam... sudah lame rasenye x menaip. Saya nk kongsi cerita kepada korang sume yg saya ni dah singgle.. Walaupon sedih sebab die wat saya menderita, tetapi akhirnya saya sedar bahawa ini munkin satu kebaikan. Sekarang saya sudah tidak mempunyai teman nk bermain, berbual, maupon berjumpe. Ye lah, sebelom ni iecah la tempat aq mengadu, segala-galanya. Tapi sekarang beliau da masok asrama, So aq kesorangan la,. Sarah pulak mempermain kan aku, sara jadikkan aku seperti boneca. Aku tau aq ni x sempurna, x pe la, Ini semuanye ujian Allah. Ya Allah, kau rahmati lah kami agar kami bisa mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat, Ya Allah kw bagi la kami peluang untuk bertaubat kepadamu agar kami dapat bersatu menempu segala ujian mu. Begitu lah kata2 daripada seseorang yang hampir putus harapan kerana sidia,,, Sekian Assalamualaikum

No comments: